"You' ve got to find what you love"

21:06:00

Domoowe Bieganieee! :)

Moja dieta nadal leży. Niestety. Jakoś nie miałam ostatnio sił na żywieniowe zmiany, a raczej na tworzenie jakichś wymyślnych pełnowartościowych potraw. Ale trzeba, wiem, bo Biegacze muszą się odżywiać zdrowo! A ja Biegaczem oczywiście jestem - i macham innym jak biegnę. I cieszę się jak głupia gdy zaczynam biec, później z tym uśmiechem jest różnie - gdy się porządnie zmęczę to mogę raczej wyglądać jak ryba, więc się wówczas nie fotografuję lepiej. I sprzęt również mam. Kondycję też, żeby nie było że jestem gadżeciarą, bo nie jestem i nigdy nie byłam, co spotkało się z wieeelkim aplauzem ze strony mojego portfela :D


 

Jak wracałam do domu to planowałam sobie urządzić triathlon (oczywiście w okrojonej wersji!), ale stroju nie spakowałam, dlatego na wodę mogłam jedynie popatrzeć z brzegu, ale co się odwlecze.. zostało mi jedynie bieganie i rower - równie przyjemnie było!


Taaak!, właśnie po takim lesie biegałam! Achh, z niecierpliwością czekam więc na kolejny weekend i kolejną piękną, bo biegową, przygodę.





Yyy, owszem, chętnie odpocznę, dlatego idę biegać, chodźcie teeeż :) 
Ja lecę!, miłeego!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. U mnie za to kondycji brak totalny :P Mimo że od zawsze uwielbiam się ruszać, na szkolnym wfie zawsze ćwiczyłam i ćwiczę nadal, jakiś czas temu zakończyła się moja przygoda ze sprintami i za żadne skarby nie potrafię przestawić się na dłuższe wybiegania... haha dłuższe... kilometr jest dla mnie katorgą! i totalnie nie wiem co z tym zrobić, bo nawet te wszelkie plany "5km w x tygodni" nie dają rezultatów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, zaciśnij zęby i biegnij, na początku może być i ciężko, ale niebawem zobaczysz ile radości daje bieganie, trzeba się przełamać, a dokładniej pokonać swoją psychikę! Waaaalcz :)

      Usuń