"you have to believe that you can do something that nobody else is done" ! :)

10:47:00



No i nadszedł czas na jesienne przeziębienie. A wszystko przez moje wieczorne bieganie - nie wiem jak mogłam wpaść na genialny pomysł by pod koniec biegu podbiec do paczkomatu i odebrać przesyłkę i następnie wrócić do domu już pieszo. Ajj jak zimno było niemiłosiernie.. także po takim przedwczorajszym genialnym wybryku czuję się tak, jakbym dostała patelnią w głowę. 
I tym samym wczoraj sobie odpuściłam, nie chcę się rozchorować bardziej. Także zostałam w domu i wzięłam się za ćwiczenia wzmacniające, a co mi :) i po 50 minutach kiedy przyszła kolej na rozciąganie byłam wniebowzięta, zapomniałam nawet o tym że jestem chora - normalnie mogłam latać :D






a tak na marginesie.. w jakim stroju biegacie gdy na dworze temperatura nie przekracza 5 stopni? Bo ja chyba jakoś nieodpowiednio się ubierałam przez tych kilka dni - innych biegaczy których mijałam mieli czapkę, szalik, rękawiczki, długie spodnie, kurtkę. Ja bym się chyba przegrzała, zwłaszcza że ja miałam na sobie bluzę i legginsy 3/4 i w takim zestawie było mi naprawdę ciepło..





You Might Also Like

1 komentarze

  1. z tym ubraniem to zależy od indywidualnych preferencji i od intensywności treningu. jeżeli Tobie jest ciepło to ok. chociaż nie wiem czy podczas biegania może w ogóle być zimno. przed biegiem, na samym początku tak, ale już w trakcie to chyba zawsze jest ciepło.

    OdpowiedzUsuń