"about this barrier that was unreachable"

20:56:00




BIEGACZ TO TWARDA BESTIA ! :)




Noo i pięknie! Kolejne treningi za mną. 





1.11 to był prawdziwy przełom w mojej pokontuzyjnej przygodzie - w końcu biegłam w tempie 5:00-5:15 min/km, także jest już coraz lepiej. Wraaaacam! Normalnie miałam łzy w oczach, jak biegłam i jeszcze ten uśmiech od ucha do ucha, achh ja LATAAAM ! :)

 
Niedzielny wieczór spędziłam też biegowo - tym razem na 5km trasie. Gdyby nie to, że podczas biegu spodnie ciągle mi spadały, mogłabym zaliczyć ten trening do udanych, no ale cóż, takie są skutki kupowania ciuchów przez internet - nie zawsze są trafione :) no i jeszcze ból piszczeli, straaaaszne to jest! Miałam ochotę położyć się na ziemi i czekać aż przejdzie, gdyby nie to że jest tak zimno to pewnie i bym leżała, a tak to musiałam zacisnąć zęby, porozciągać chwilę nogę i gdy już było ze mną odrobinę lepiej bieeegłam!


A dzisiaj przeszłam samą siebie - 15km na górskim terenie to jest nie lada wyzwanie, wierzcie mi, ale podołałam i dumna jestem z siebie jak nie wiem co. Owszem, uda bolały, łydki trochę też, ale takie są uroki podbiegów :) rozciąganie, następnie szybki marsz do biblioteki i o bólu mięśni zapomniałam, oby jutro rano nie dały o sobie znać :)


Noo, teraz wracam do leczenia przeziębienia - znachorskie metody, tj. syrop z cebuli (jak ja tego nie lubię, bleee, ale jak się chce szybko wyzdrowieć to trzeba się zmusić i do takich heroicznych czynów) :D



You Might Also Like

5 komentarze

  1. chyba wszyscy teraz przeziębieni ;)
    ja też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kontuzję są najgorszymi rzeczami jakie mogą spotkac biegacza. Generalnie choroby i absencja. Nie lubię tego. Ale lubię za to, to Twoje fruwanie po powrocie. Musiało być naprawdę wysoko nad ziemią.
    I jeszcze to 15k po górach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję do zabawy osoby, które kochają biegać i uprawiać sporty, zapraszam :)
    http://fitnessizycie.blogspot.com/2014/11/liebster-award-bawie-sie-i-podaje-dalej.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję bloggera Life with Run :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do zabawy blogowej w 11 pytań.
    Więcej szczegółów w moim wpisie http://abakercja.blogspot.com/2014/11/11-pytan-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń