Will you? Let's go !

15:55:00

Noo, w końcu i mnie czeka dziś piękny wiosenny biegowy trening! Nie mogę się doczekać, okropnie chce mi się już biegać, ale najpierw obowiązki.. poza tym ciekawi mnie bardzo, czy tym razem moje bóle brzucha się pojawią - mam nową diagnozę i stosuję się do zaleceń, więc może tym razem będzie bezboleśnie? :)
Trzymajcie kciuki!Opowiem Wam w nocy przebieg treningu :)


Opowiadam w wieeeelkim skrócie o krrrrótkim treningu. Krótkim, bo tylko 5km, no ale nie planowałam biec dłużej. Dychy zacznę w poniedziałek dopiero, strasznie za nimi tęsknię, w sumie nie tylko za nimi! Ale dzielnie czekam na piątekk :)

Mimo krótkiego dystansu trening zaliczam do udanych. Nowy sposób na brzuch okazał się być dla mnie wybawieniem. Zobaczymy jak będzie po kolejnych treningach, ale czuję, że będzie dobrze! Poza tym wiosna jest, więc musi być dobrze.

Noo, a za niedługo lecę po pakiet! :) trochę mi się nie chce, ale odbierać chwilę przed zawodami nie chce mi się jeszcze bardziej, więc niedługo pędzę do Biura Zawodów. Pewnie znów pobłądzę. Tak, mam gps'a w telefonie. I tak, jestem w stanie się zgubić  korzystając z niego :D 


A tak naprawdę to doczekać się nie mogę Biegu Nocnego, strasznie fajnie wtedy będzie! I jeśli nie zaprzepaszczę w tym tygodniu treningów, tooo wyczuwam kolejną życióweczkę! <3
Także trzymajcie mocno kciuki za moją DYCHĘ.  :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. U mnie też dzisiaj 5km :) i jestem przeszczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za 10, ja nocą nigdy nie biegałam :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń