To create My World !

13:18:00

Dawno nie dawałam znaku życia, bo też dawno nie biegałam. Tak sobie ostatnio sprawdziłam i byłam w szoku! To już 3 tygodnie minęły, od kiedy porzuciłam swoje biegowe butki. Nie spodziewałam się, że tak szybko czas leci. Ale, ale - już wracam tutaj, przynajmniej na dłuższą chwilę - relacjonowanie, komentowanie, taaak, będzie się działo!





Nie wiem, jak niektórzy po kontuzji szybko wracają do formy. Ja mam za sobą co prawda już kilka treningów, ale ciężko jest. I nie widzę, żeby ta moja forma wracała. Ona buduje się na nowo,
całkowicie, nie odbudowuje. Może nie byłoby w tym nic złego albo też łatwiej byłoby mi przyjąć tę biegową niemoc, gdyby nie to, że przez czas mojej absencji coś w tym domu robiłam - ćwiczyłam! Ładnie, pięknie systematycznie.. i co z tego mam? Może chociaż dzięki temu uniknę kontuzji ;)







Czas zacząć kontynuować tę biegową przygodę, by znów było pięknie, by bieganie znów cieszyło, jak kiedyś ! 


Do dzieeeełła, Moi Drodzy! ;))


JEST MOOOOC !

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Powodzenia Kochana dla Ciebie i ... dla bloga :) Czasami trzeba zacząć wszystko od nowa :)

    OdpowiedzUsuń